Mengenai Kami

Kami Merapatkan Jurang

Agility Industries ialah syarikat eksport yang berpangkalan di Malaysia yang menumpukan pada pasaran Makanan & Minuman dan Barangan Pengguna yang Bergerak Pantas.

Diasaskan pada 2017, kami telah menjadi salah satu syarikat eksport dan wakil serantau yang paling boleh dipercayai yang mengeksport dan mengimport komoditi yang berbeza dalam jumlah yang besar.

Dengan merapatkan jurang antara pengilang dan pengedar, Agility telah membina hubungan yang luar biasa merentasi rantaian bekalan.

Visi Kami
Kami mempunyai banyak pengalaman dalam industri ini dan membekal produk berkualiti kepada pelanggan.

Kompetitif

Agility menggunakan kelebihan kehadiran pelanggan yang besar dalam pasaran yang padat penduduk untuk menimbulkan strategi penetapan harga yang kompetitif. Permintaan berskala besar membolehkan Agility menandakan harga yang lebih menarik berbanding tahap pengilang.

Tersusun

Agility menyediakan pengaturan logistik pelabuhan ke pelabuhan memastikan penghantaran tepat pada masanya dan teratur. Serahkan segala urusan logistik yang rumit dan membosankan kepada kami dan kembangkan perniagaan anda dengan mudah!

Dipercayai

Bukan sahaja menjual, tetapi Agility juga merupakan penasihat pasaran yang berdedikasi dalam menyediakan sokongan pemasaran di lapangan. Kami juga memerhati arah aliran pasaran untuk mendapatkan pemahaman yang lebih baik tentang industri, memanfaatkan data analisis yang boleh dipercayai untuk membangunkan strategi pasaran yang berjaya.

Inspirasi

Agility memahami kepentingan pengetahuan kepada perniagaan yang sedang berkembang. Berdasarkan pengalaman industri kami dan rangkaian luas, kami melaksanakan idea pemasaran eksklusif untuk memimpin pengedar mencapai matlamat pasaran mereka.

Selain produk,
kami juga mengutamakan amanah.